A riunione annuale 2019 di u strumentu musicale GECKO hè una fine perfetta: travagliaremu inseme per mezu di l'annu in 2019 è di creà un futuru brillanti in u 2020! Œ œ GECKO

U 31 di Dicembre, si U strumentu musicale GECKO 2019, chì hà assistitu à guasgi 300 impiegati di a marca di strumenti musicali GECKO.

U strumentu musicale GECKO

À 2pm, l'attività di custruzzione di u gruppu hè stata tenuta da GECKO instrument musicale co., LTD. U persunale vestitu in uniforme rossu hà tenutu una cumpetizione di tug-of-war all'aperto, aghjunghjendu l'atmosfera festiva in u ghjornu di l'annu novu. Attività di custruzzione di liga, rifornimentu in situ è ​​applausi unu dopu à l'altru, vivaci !

Dopu à l'attività di custruzzione di u gruppu à l'aria aperta, tutti l'invitati è l'impiegati di u strumentu musicale GECKO sò andati à u risturante per firmà unu à unu per participà à u banchettu di a cunferenza annuale di l'instrumentu musicale jacko 2019 in a sera à u principiu. -a banda di i membri, cumpresa a casa dashangu, hà purtatu in un tamburinu una scatula di percussione. I tamburi  tamburi cajon , presentati magnificamente, anu tenutu u publicu cù una qualità sonora super stabile è timbali dinamichi, purtendu una spettaculu meravigliosa à u publicu è l'invitati.

Cajon GECKO

U direttore generale zhao, fundatore di gecko, hà fattu un brindisi prima di a cena. Zhao hà manifestatu a so gratitudine à tutti i membri di a famiglia è i fornitori di jegao per u travagliu duru di una bona squadra, boni impiegati è boni cumpagni.

"Vogliu ringrazià tutti voi per u vostru travagliu duru è dedizione annantu à l'annu passatu. Hè per via di i vostri sforzi chì avemu un 2019 brillanti. Vogliu ancu piglià sta opportunità per ringrazià tutti i clienti è i fornitori di j&g, cum'è l'amichi è a famiglia, per aiutà à realizà u sognu di j&g. "" Zhao hà dettu.

Micca solu quessa, ma per i strumenti Thomas altu Zhao Zong in u 2020 anu fattu ancu e prospettive di sviluppu, dettu in u Capu d'annu cù un staff strumentu altu fiancu à fiancu, manu in manu inseme per risponde à e sfide nove, è attitudine prufessiunale cunsistenti, messa à u focu, cuncentrazione , innuvazione, idea creativa, cuntinuvate à creà prudutti di alta qualità, per a marca GECKO in una marca famosa in u mondu è una lotta ininterrotta.

U strumentu musicale GECKO

L'avvenimentu 2019 hà iniziatu cù un brindisi putente da u manager zhao, seguitatu da una spettacula eccitante è una sessione interattiva, cù u persunale è l'invitati chì portanu e so proprie abilità uniche à u spettaculu. spettaculu contagiosu di ballu di tamburinu, duie superbe abilità d'arte di spettaculu è tamburellu GECKO CL98 kahong perfettu incontru di altezza di tonu, salutate u publicu.

Cajon GECKO

Micca solu chì, ma ci era ancu inseme strumentali cum'è u rigalu di l'amore, spettaculi solisti cum'è mè è u mo paese, cumu vogliu avè pussutu abbraccià in una vita mediocre, è u sole, è ancu una varietà di successi. In u palcuscenicu, l'invitati mostranu un talentu individuali assai distintu, u publicu hà rispostu cù applausi caldi, l'atmosfera di a scena assai vivace, in ogni locu ondulate cù risate. l'armunia è l'amore di a famiglia gecko.

Cajon GECKO

U strumentu musicale GECKO

U strumentu musicale GECKO

U strumentu musicale GECKO

A cena hà ancu urganizatu attività eccitanti di sorte sorte, accumpagnate da una varietà di premii annunziati, affinchì l'invitati è u persunale nantu à a scena per gioia cuntinua è acclamazioni, i premii sò frequenti, ma ancu l'atmosfera di a scena à un climax.

U strumentu musicale GECKO

U sviluppu è e rializazioni di Strumenti musicali GECKO in u passatu 2019 ùn ponu micca esse separati da i sforzi è i sforzi di tuttu u persunale jacko. Per u staff eccellente è u staff eccezziunale in 2019, u banquet hà ancu organizatu una cerimonia di premiazione speciale, è hà preparatu un bonus per dà ricunniscenza, per ringrazià u persunale per u so travagliu duru l'annu passatu.

U strumentu musicale GECKO

A stu mumentu, A cena GECKO 2019 hè finita.

Infine, tuttu u persunale alza i so bichjeri per sprime a so gratitudine per u 2019 passatu è incuragisce u prossimu 2020 cù i so auguri.


Tempu di posta: Jan-08-2020
Chat in ligna WhatsApp!