GECKO cajon drum: da u principiu à qualificatu, lasciate chì i zitelli amparinu tammuru menu detour | GECKO

"A musica hè a nostra seconda lingua." Per mezu di a ricerca longa di e persone, si trova chì l'apprendimentu di a musica hè favurevule à a crescita di i zitelli. Ùn pò micca solu purtà a felicità di e persone è edificà u sentimentu, ma ancu illumina l'intelligenza di i zitelli è prumove a so salute fisica è mentale.

GECKO Cajon CL98MS --- Play da Chentong

A musica, cum'è unu di i cuntenuti impurtanti di l'educazione iniziale di i zitelli, hè una chjave per apre a porta di a saviezza. Hè impurtante di sapè chì u pensamentu d'ascoltu di l'adulescenti hè più sensibile cà l'adulti, è hè ancu u periodu di germinazione di a furmazione di personalità. .

In questa tappa piccu di a sete di cunniscenza è di assorbimentu, se pudemu amparà a musica o amparà un strumentu musicale, darà benefici considerablei à l'illuminazione intellettuale di i zitelli, a salute fisica è mentale, è u sviluppu di u caratteru.

Tamburu Cajon Africanu

Tamburu Cajon Africanu

Ancu s'è, micca tutti i zitelli ponu calmà à praticà Strumenti Musicali secondu à i bisogni di u maestru o di i genitori. Ma i strumenti ponu esse sceltu secondu a personalità è l'interessi di u zitellu. ritmu, chì hè assai amatu da parechji musicisti. Sempre chì a percussione hè simplice, pò ghjucà un sensu di ritmu. È questu strumentu ùn hè micca solu simplice è divertente, ma ancu assai faciule di ghjucà. Hè assai adattatu per esse usatu cum'è u principiu di l'educazione musicale di i zitelli.

https://www.gecko-kalimba.com/kindergarten-cajon-drum-with-backrest.html

Finger Percussion Africana

Best Music strumentu Cajon

U tamburu tammuru cajon , cum'è un strumentu di percussione simplice, hà una varietà di prudutti. Specificamente adattatu per i zitelli, GECKO karung drum hè pensatu per cultivà l'interessu di i zitelli per a musica è stabilisce una basa per u so apprendimentu sistematicu di a musica.

Inoltre, hè faciule d'amparà, chì stimulerà l'interessu di i zitelli à amparà a musica. Hanu solu bisognu di batte a faccia di tamburinu per ghjucà, chì ùn ponu micca solu eserciteghja u so cervellu di a manu è a capacità di coordinazione, ma ancu esercitanu a so sensibilità di ritmu, per ottene l'educazione di l'illuminazione di l'intelligenza.

Best Artigiani Cajon

U tamburu cajon GECKO, cum'è un famosu pruduttu di marca di strumentu musicale GECKO, hè un famosu riprisentante di a marca domestica cajon. Hà ottenutu u certificatu internaziunale di registrazione di marchi di 28 paesi in i Stati Uniti è in Europa, hà cooperatu cù parechje marche straniere famose OEM, è hà autorizatu l'agenti di marca 1680 GECKO. In a marca gecko naziunale hà i diritti di pruprietà intellettuale naziunali, è detene decine di cuncepimentu originale certificatu di brevettu di pruduttu.

GECKO cajon drum CM66R , cum'è mini tamburinu speciale per i zitelli, micca solu una qualità garantita, u so standard di qualità sonora, mediu, bassu, altu sensibile, u so cuncepimentu elasticu di corda sonora, ma pò ancu risponde à i bisogni di i zitelli facilmente è rapidamente adattassi à a so timbre propiu.

Inoltre, finu à chì l'acquistu di tamburi cajon GECKO serà liberu di tutoriali è musica, è di prufessori prufessiunali in ligna, da u principiu à qualificati, affinchì i zitelli amparinu a strada di tamburinu menu deviazione


Tempu di posta: Sep-24-2019
Chat in ligna WhatsApp!